Camino del Norte - Az elveszett felvételeim (Videó)

2021. március 09. 20:03 - Pellegrino

A Norte az eddigi legszebb utam volt talán, emiatt is voltam különösen szomorú, amikor kiderült, hogy véletlenül letöröltem az összes felvételt, amiket ezen az úton készítettem. Aztán egyszer csak, amikor a laptopomat rendezgettem, hirtelen mégis megtaláltam pár légifelvételt.

camino_del_norte_video_yt_cover.jpg

Sajnos ez sem az összes, talán nem is a legjobbak, némelyik picit akad, de ennyi maradt, így összeraktam belőle ezt a kisfilmet.

Íme:

Ha nem akarsz lemaradni a hasonló tartalmakról, csatlakozz hozzám Facebook-on, iratkozz fel Youtube csatornámra vagy nézegesd a blog Instagram oldalát.

Az Északi Úttal kapcsolatos bejegyzéseket itt találsz

További videókat pedig ide kattintva találhatsz

Camino del Norte tippek, trükkök, árak

A Camino del Norte 0. napja

Norte felkészülés

Ha szereted amit csinálok és belefér, hogy támogatnád a következő utamat, állnád egy szállásomat vagy meghívnál egy szendvicsre, üdítőre, sörre vagy egy kávéra virtuálisan, mostantól megteheted ide-, vagy az alábbi képre kattintva:

blog_tamogatas_paypal_300_250_2.jpgHa tetszett, nyomd meg a gombot!

arrow_outline_yellow_down.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elcaminofrances.blog.hu/api/trackback/id/tr5916455782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása