Camino del Norte - inspiráló videók és filmek

2018. március 12. 11:12 - Pellegrino

A Camino del Norte, azaz az Északi út kevésbé népszerű a Francia úthoz képest, ezért kevesebb filmet lehet  találni róla. Szerencsére azért akad néhány igazán jól sikerült video ebben a témában is!
footprints_netflix_el_camio_del_norte_dokumentumfilm.jpg

A Footprints egy nagyszerű dokumentumfilm, amiben 10 vallásos arizonai barát elindul a Camino Északi útján. bár én nem vagyok hívő, mégis nagyon tetszett ez a film, szerintem érdemes megnézni, ha érdekel a Norte. Íme az előzetese, a teljes film pedig megtekinthető itt a Netflixen.

 5 ok, ami miatt érdemes az Északi utat választani

 Pár rövid érv, amiből négy szerintem is rendben van. Én a szállásossal nem értek egyet egyedül, úgy gondolom, hogy érdemesebb inkább zarándokszálláson tölteni az estéket és más zarándokokkal beszélgetni, mint egyedül a menő hotelekben.

Patriot Északi útja

Egy szépen összerakott 36 perc hosszú video egy Patriot nevű srác útjáról, amiből megismerhetjük az út hangulatát.

Rediscovering

4 spanyol srác útja a Nortén 2011-ben. Engem kicsit a Footsteps-re emlékeztet hangulatában. A film spanyolul van, de az angol felirat bekapcsolható!

Train Your Soul

Gaál Attila különleges perspektívájú rövidfilmje 2015-ből az Északi útról

A Norte gyönyörű tájai

Közel félórás film Evaldas Karaliustól. Semmi sallang, semmi szöveg, csak a táj. Gyönyörű!

 +1: Sandra Fabio Norte kisfilmje

A végére hagytam a személyes kedvencemet. Sandra Fabio 2015-ös videójának igazán különleges atmoszférája van, ami megérinti a nézőt. Ajánlom!

Végül pedig megmutatom a saját felvételeimből készített kis videómat.

Szomorú története van, ugyanis csupán ennyi, ami megmaradt a rengeteg felvételből, amit a Nortén készítettem, mert véletlenül kitöröltem őket. Azért ez sem lett rossz, de emiatt talán kicsit még jobban sajnálom azokat, amiket elvesztettem.

Hasonló témák, amik érdekelhetnek:

Camino del Norte, az Északi Út útinaplóm

Az utazás megtervezése - Camino del Norte

A Francia út legszebb tájai

Inspiráló filmek és videók

Ha csak egy videót nézel meg a Camino-ról, ez legyen az!

Praktikus tippek a Francia útról - interjú

Köszi a megosztást!

become-a-patron-button-1_1.png

 

 

Ha tetszett, nyomd meg a gombot!

arrow_outline_yellow_down.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elcaminofrances.blog.hu/api/trackback/id/tr413732684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása