5+1 Caminós biztonsági kérdés aggódóknak - Videó

2019. március 22. 13:29 - Pellegrino

Sokan megkerestetek nagyon hasonló kérdésekkel a Camino biztonságával kapcsolatban, ezért összeállítottam egy videót a leggyakoribbakról és megpróbáltam rájuk válaszolni.

camino_biztonsag_5_kerdes.png

Íme, ajánlom szeretettel az egyedül elindulni nem merőknek és az aggódó családtagoknak és barátoknak!

Hasonló videókat itt találhatsz!

Ha szereted amit csinálok és támogatnád az utamat, vagy meghívnál egy sörre vagy egy kávéra virtuálisan, mostantól megteheted itt: 

become-a-patron-button-1_1.pngHa tetszett, nyomd meg a gombot!

arrow_outline_yellow_down.png

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elcaminofrances.blog.hu/api/trackback/id/tr1914708979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MeloDeath 2019.04.01. 23:04:07

Én két alkalmazást használtam a caminon, az egyik az OSMAND, ami akár ingyenesen is használható. De 10€-ért bármilyen térkép letölthető. Túrázásra kiváló, kis beállítás után (túrautak kiemelése), nagyon szépen mutatja a camino teljes útvonalát. Én itthon és külföldön is ezt használom túrához, még Marokkóban, Madeirán, a portugál úton, Olaszországban és Montenegróban is nagy hasznát vettem. Lehet bele bringás utakat is tervezni :) Imádom! Sokkal részletesebb, mint a Google Maps.

A másik a Camino Pilgrim - Frances. Ami mutatja a települések közti távolságot, és hogy egyes helyeken milyen szolgáltatások vannak (bolt, posta, bank stb...). Meg a szálláshelyek is benne vannak, többé kevésbé naprakész árakkal és szolgáltatásokkal (pl. wifi, mosógép)

(sajnos ide linket nem tudtam bemásolni, mert akkor nem engedte elküldeni a kommentet)
süti beállítások módosítása