A csősál titkai - az egyik leghasznosabb túrafelszerelés (videó)

2019. augusztus 04. 18:17 - Pellegrino

Amikor megkérdeznek, hogy melyek a legfontosabb túrafelszerelések, amikre nem is feltétlenül gondol az ember, én a füldugó és a túrabot mellett rögtön a csősálat említem. Ez a kicsi, könnyű, olcsó és szinte jelentéktelen ruhadarab rengeteg módon lehet a hasznunkra túrázás és utazás során.

csosal_yt_cover.png

Az első utamon egyet vittem magammal, mert olvastam, hogy hasznos holmi, de nem igazán hittem benne, hogy fogom használni. Kint aztán vettem még kettőt és azóta se indulok útnak nélkülük, legyen az valamelyik Camino, túrázás, kirándulás vagy utazás, annyi hasznos funkciója van.

Ebben az alábbi kisfilmben a teljesség igénye nélkül megmutatom, hogy én mikre szoktam használni ezt a remek kis ruhadarabot.

Egyéb hasznos dolgok:

A túrabotról és használatáról

A hálózsákok fajtái

A hátizsákok titkai (videó)

Milyen a jó füldugó?

Tesztek

Felszerelések

Caminós tippek

Videók

Csatlakozz hozzám Facebookon, Instagramon és Youtube-on is!

become-a-patron-button-1_1.png

 

 

Ha tetszett, nyomd meg a gombot!

arrow_outline_yellow_down.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elcaminofrances.blog.hu/api/trackback/id/tr1514994406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása