León

2017. május 22. 18:21 - Pellegrino

Mivel szakadó esőben érkeztem meg tegnap León-ba, ezért jól rommá áztam. Plusz mert már nagyon sok napja úton vagyok, engedélyeztem magamnak egy pihenőnapot összekötve egy kis városnézéssel. Így legalább regenerálódok kicsit, meg a bakim is megszáradhat idő közben.

1495207095510.jpg

Ez a város is nagyon tetszett nekem, és itt nem csak a régi épületekre gondolok. Nem is eresztem túl bő lére a szöveget, íme pár kép León-ból:

+1, A Duna kávézó:

1495206823504.jpg

Azt kell mondanom, hogy mindenképpen megérte itt maradni egy napot!

Előző bejegyzés      Következő bejegyzés

Nulladik nap, az út kezdete

A blog legeleje

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elcaminofrances.blog.hu/api/trackback/id/tr2312525887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása