"Expedíció az önismeretbe" - interjú

2020. március 25. 13:00 - Pellegrino

Beszélgetés igazi kalandorokkal (és velem)

Meghívtak a Duna TV Ridikül című beszélgetős műsorába, hogy meséljek a Camino-val kapcsolatos élményeimről. Mondták, hogy nem csak én leszek a vendég, hanem olyan nagy nevek is jönnek, mint Rakonczay Gábor, Illés Adorján és egy titokzatos hölgyvendég (SPOILER: Ugyan Anita), akik igazi nagypályás kalandorok.

Nem is értettem, hogy hogyan kerülök én ezek közé az emberek közé (ennek persze hangot is adtam). A szerkesztő erre azt mondta, hogy ne aggódjak emiatt.

fb_img_1585149143586.jpg

Az adás felvétele még 2020 március 10-én volt (szerencsére még éppen az önkéntes karanténom előtt, aznap, amikor eldöntöttem, hogy nem megyek most tavasszal sehová).

A srácokkal már az öltözőben nevetgéltünk, összehaverkodtunk, kiderült, hogy nagyon jó fej, közvetlen és kedves emberek mindketten.

1585136241568.jpgAnitát viszont csak a műsorban láthattam először, meg is voltam illetődve, hogy ilyen nagyszerű emberek között ülhetek.

Ugyan Anita

ugyan_anita.png Hegymászó, már több 8.000 méteres csúcson járt, a Mount Everest első magyar női meghódítója

Rakonczay Gábor

rakonczay_gabor.png

Extrémsportoló, több világrekord-, Óceán-átevezés és sarkköri expedíció fűződik a nevéhez

Illés Adorján

illes_adorjan.png

Kalandor, motivációs tréner, aki 4 év alatt körbekerékpározta a Földet

Ilyen lett a csaknem egy órás adás, nagyon érdekes dolgokat meséltek a srácok, öröm volt őket hallgatni:

Hasonló témákról itt olvashatsz

Csatlakozz hozzám Facebook-on, Instagram-on és iratkozz fel Youtube csatornámra is, hogy ne maradj le a következő érdekességekről sem!

Ha tetszett, nyomd meg a gombot!

arrow_outline_yellow_down.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elcaminofrances.blog.hu/api/trackback/id/tr5315555218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása