Skinners cipőzokni teszt

2018. június 10. 17:38 - Pellegrino

Könnyű, kicsi és ha kell, elmegy terepen is

A neten futottam bele a Skinners cipőzoknijába vagy egy évvel ezelőtt, amikor a feltalálója Kickstarteren kalapozott. A megcélzott 10.000 dollárból aztán több, mint 600.000 (!) jött össze, majd egy év alatt 75.000 eladott pár lett az eredmény. Megkaparintottam hát egyet, most, hogy már itthon is kapható és jól leteszteltem.

skinners_cipozokni_teszt_1.jpg

Tervezője egy cseh srác, aki az építőiparból vette az ötletet. Szerintem simán belelépett zoknival egy kevés szigetelőanyagba, aztán rájött, hogy ez meglehetősen ellenállóvá teszi a zoknik talpát. Ettől a videótól kezdtem el komolyabban érdeklődni iránta, ahol a csóka törött üvegeken ugrál egy ilyennel a lábán:

A Skinners doboza kifejezetten minőségi, felsorolják rajta az előnyeit és a javasolt felhasználási területeket, amik között több olyan is szerepel, ami nekem érdekes lehet. Ilyen a túrázás, a görkorizás, az utazás vagy a termesportok.

Jár hozzá egy kis hordozószütyő is. Tisztítása rendkívül egyszerű, mert mosógépben simán mosható. Zoknival és anélkül is fel lehet venni (én anélkül teszteltem), fontos viszont tudni, hogy nem vízálló.

A teszt

A koncepció nagyon jó, lássuk mit tud a holmi bevetésen! Egy munkám során rendezvényt dekoráltunk kül- és beltéren, kavicson, aszfalton, füvön, domboldalon, lépcsőn és létrán is használtam. Eleinte kissé fura volt, de miután nem figyeltem oda rá, teljesen megfelejtkeztem róla, hogy nem cipőben vagyok. El is telt 8 óra minden gond nélkül. A lábam friss maradt utána, mert rendkívül jól szellőzik ez a cipőzokni és ezüst szálakat is tartalmaz, amik antibakteriális hatásúak. 
skinners_cipozokni_teszt_magyarorszag_elcamino_tura_blog_4.jpg

Eleinte kissé hullatta a talpán lévő gumidara-szerű réteget (na nem sokat, de pár szemcsét észre lehetett venni a földön) de utána minden rendben volt. Furcsa lehet, hogy jobban érzi az ember a talajt a talpa alatt - gondolok itt főleg a kavicsokra - de egyáltalán nem zavaró. Olyan érzés, mintha mokasszinban lépkedne az ember.

Most egy hosszabb útra készülök, oda még nem viszem magammal, mert még nem szoktunk össze teljesen e rövid idő alatt, de korizáshoz és 1-2 napos kirándulásokhoz, utazáshoz vagy strandoláshoz kitűnő társam lesz, ez már egészen biztos! Ára nagyjából 15.000Ft, több méretben kapható.

JÁTÉK!

Oszd meg ezt a cikket 2018 június 25-ig és jelöld meg egy (vagy több) olyan barátodat, aki(k) szerinted szívesen eljönne a túrára (csak egyszer oszd meg, mindenki csak egyszer kerülhet a "kalapba"!), küldj a megosztásról egy screenshotot vagy telefonos fotót emailben az elcaminofrancesblog_pont_jatek_kukac_gmail_pont_com címre és nyerj egy ilyen király cuccot magadnak! Sorsolás július elsején este!

A nyertest emailben értesítjük, lesz még hasonló, ne maradj le róla! HAJRÁ! :)

Köszi a megosztást!

További teszteket ide kattintva találsz!

become-a-patron-button-1_1.png

 

 

Ha tetszett, nyomd meg a gombot!

arrow_outline_yellow_down.png

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://elcaminofrances.blog.hu/api/trackback/id/tr3714028508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drag 2018.06.10. 19:18:50

Kb 15 éve diákmunka alkalmával(hú, de öreg vagyok...), kaptam hasonló bevonatú kesztyűt, amikor üveggyártó cégnél dolgoztam.
Nem csúszik, a vizes üveghez is tapad, nem vágható át, szellőzik, és kényelmes, valahol meg is van.

Ami a lényeg, sajna lábbeli nélkül nem tudok megmaradni, valahogy hiányzik, mintha nem tartaná a bokámat semmi.

Ezt a cipőzoknit viszont kipróbálnám, de leginkább strandolás, vagy vízi sport közben tudom elképzelni.
Várom a további tapasztalatokat majd vele. :)

Ui. a játékba nevezést képestől elküldtem, remélem megfelel. ;)

Pellegrino 2018.06.10. 19:21:00

@Drag: Köszi, remélem szerencséd lesz! :) Nekem is fura volt az elején, de kb. fél óra után már eszembe se jutott, hogy nics rajtam rendes cipő. Eléggé tetszik, szerintem jó kis utazós-korizós-kirándulós tartalék lesz.

Drag 2018.06.12. 07:40:42

Még egy kérdés eszembe jutott a termékkel kapcsolatban:

Nagy melegben mennyire lehet jó viselet, amikor a cipő talpán is átéget az aszfalt?
Hőszigetelése nem nagyon lehet, így kérdéses, mennyire lehet jó viselni egy forró nyári napon, pl. városban sétálva... :)

Pellegrino 2018.06.12. 07:41:29

@Drag: Ez nekem is eszembe jutott, de még nem tudtam kipróbálni. Ha megtudom ideírom majd!

Túlélő Szülinap 2018.07.26. 12:46:17

Egy hasonló ötlet a youtube-ról: erős, minőségi zokni talpát gumispray-val többször átfújni, amivel kialakítunk rajta egy viszonylag "vastag", strapabíró réteget. Azt ne kérdezd, hogy ilyen gumispray itthon hol lehet beszerezni. Az USA-ban mindenesetre lehet kapni.
süti beállítások módosítása