Útinaplók karanténhoz - Francia Út, Norte, Portugál Út, Angol Út, Camino de Fisterra

2020. március 23. 10:01 - Pellegrino

Épp most indultam volna el a következő utamra, azonban a koronavírus közbeszólt, így ahogy illik, sajnos itthon ülök már jó ideje.
el_camino_utinaplok_francia_ut_norte_portugl_ut_blog.jpgVan a dolognak azért előnye is: sok dolgot be tudok fejezni, amire eddig nem volt időm és jó ilyenkor végigolvasni 1-1 régebbi utam útinaplóit. Bár ez természetesen nem ugyanaz, mintha az ember elindulna, mégis ajánlom szeretettel otthon üléshez akár nosztalgiából, vagy jobb híján a most kényszerből kihagyott utazás helyett.

Francia Út - 2017

Saint Jean Pied de Port - Santiago de Compostela - 30 nap

Első utamon Saint Jean Pied de Port-tól Santiagó-ig ballagtam május elsejétől 30 napon keresztül. Izgalmas volt és csodálatos, a Francia Út (mint "A" Camino) rengeteget adott minden tekintetben.

Az alábbi képre klikkelve találhatod meg az első napot, majd a végén a többi történetét sorban:
88197274_153088135801908_576718209823014912_n.jpg

Camino del Norte - Északi Út - 2018

Irún - Santiago de Compostela - 33 nap

Második Caminóm az Északi Úton vitt 33 napon keresztül 2018 június-júliusában. Nagyon érdekelt ez a csodálatos útvonal, mert vágytam a hegyek és a Kantábriai tenger közelségére. A terep nehezebb volt, de az előző utamtól felbátorodva immár bele mertem vetni magamat.

Ez a kedvenc Caminóm, minden tekintetben csodás volt:
1529335505820.jpeg

Camino de Fisterra - 2018

Santiago - Muxía - Finisterra - 4 nap

Északi Utam után idén már hagytam időt kiballagni az Óceánhoz és megnézni Finisterrát és Muxíát. A 4 napos "mini Camino" tökéletes levezetése volt az Északi Útnak és bármely másiknak is az lehet, ajánlom szeretettel: 
img_20180720_095414.jpg

Caminho Portugués - 2019

Lisszabon - Porto - Santiago de Compostela - 23 nap

Portugál Utamon igyekeztem amikor csak lehetett, a parti utakon menni, de ez nem mindig sikerült. Jutott minden jóból és szépből, emelett viszont egy erdőtűz maradványai és 1-2 harapósabb kedvű apró kutya is meglepett. Ez volt az első olyan utam, ahol a blogolás mellett napi rövid videókat is készítettem a telefonommal.
portugal_ut_utinaplo.jpg

A Portugál Utat kicsit meghosszabbítva sikerült egészen délnyugatról Sagresből indulnom és végigballagni a csodálatos Rota Vicentinát (Köszönet a tippért Benedek Rózsának). Ez a túraútvonal az Óceánparton vezet gyönyörű tájvédelmi körzeteken át, Európa egyik legszebb túraútvonalának választották teljesen jogosan.

Rögtön utána, de még Lisszabon előtt pedig teljesen véletlenül megtaláltam és végig gyalogoltam Európa leghosszabb egybefüggő homokos Óceánpartját, ahol előbb meglepett egy vihar, majd pedig csodás felvételek készültek.

Erről itt olvashatsz, ha érdekel:

img_20190406_125740.jpg

Camino Inglés - 2019

Ferrol - Santiago de Compostela - 6 nap

Portugál Utam végére beterveztem még az Angol utat, így a teljes Ibériai-félszigeten végigballagtam délről-északra. Terveim szerint az út mindkét ágán mentem volna, de úgy hozta a sors, hogy csak a ferroli ág sikerült.

Minden esetre nagyon szerettem ezt a kis Caminót is:

img_20190513_142554.jpg

Az idei tavaszi Via de la Plata sajnos úgy fest, hogy elmarad, de szerencsés esetre őszre-télre vannak még "B" terveim, amiket babonából még nem mesélek el. Addig is írok, videókat vágok, segítek a házban pár rászoruló idős embernek és tanulok itthon új dolgokat online. Tegyél te is így (ha megteheted) és maradj otthon. Én is nehezen viselem, de keresem a lehetőségeket, hogy így vagy úgy, de az épülésemre fordíthassam ezt az időszakot.

Hasonló témákat ide kattintva találsz!

Csatlakozz hozzám Facebook-on, Instagram-on és iratkozz fel Youtube csatornámra is, hogy ne maradj le a következő érdekességekről sem!

Fogjunk össze a magyar kötődésű zarándokszállásokért!

Ha tetszett, nyomd meg a gombot!

arrow_outline_yellow_down.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elcaminofrances.blog.hu/api/trackback/id/tr3415546932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása